Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 15:47:28 +0200

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusteatist nr 
2411201/00496 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Kuningaküla, 
Narva karjäär 17// 22// Permisküla metskond 159// 166// 202// 8// 9// 
Pähkli// Usnova// Uusnova// Permisküla, 13182 Jaama-Kuningaküla tee// 
Marjamäe// Soone// Vahva// Vasknarva küla, 52// Narva-Jõesuu linn, Mustanina 
küla, Metste tee// Vaivara metskond 26// 72// Veehaarde, Ida-Viru maakond, 
Alutaguse vald, Permisküla, Soone, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, 
Kuningaküla, Permisküla metskond 9, Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, 
Kuningaküla, Uusnova, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Mustanina küla, 
Veehaarde, Ida-Viru maakond, Narva-Jõesuu linn, Mustanina küla, Veehaarde 
(Madal- ja keskpinge maakaabelliinid ning madalpinge liitumiskilbid, Elektri 
alajaam, Elektri alajaam, Elektri alajaam, Elektri alajaam, Keskpinge 
jaotuspunkt) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Narva jõe äärde kavandatavate seirepositsioonide 
elektriliitumine. Palun edastada menetleja kontakt aadressile 
[email-masked], kui ei ole täiendavat infot projekti kohta taotleja 
poolt edastatud. EHR-s riigikaitseliste liitumiste ruumikujud täielikult 
kajastatud ei ole ja seetõttu tuleb projektist täpsemalt maakaablite 
asukohta vaadata. Ristumine riigiteega 13182 Jaama-Kuningaküla tee ja 
Transpordiamet maavaldaja kü-l 22901:007:0151, 13001:001:1114.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26892600>  (menetlus nr: 
410809), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA ALLMAA) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister